29 Kasım 2009

"9"


* Bu bir Elano yazısı değildir...

9, animasyon olan bu filmde 1 den 9 a kadar sıralı şekilde gönderilmiş karakterlerden biri. Makinelerin insanları yokettiği, kıyamet kopmuş dünyayı tekrar eski haline çevirebilmek, makinelerle savaşı sürdürüp insan ırkını tekrar geriye getirebilmek için görevlendirilmişler. Filmin 2 si 3 ü çekilmiş olsaydı, bu gece hepsini izleyebilirdim. Gerçekten diğer animasyon filmlerden oldukça farklıydı. Yanlız filmin devamı gelecek ki, sanki sonu yarım bırakılmış gibiydi. Tek eleştirimde budur film için.

Oscar aday adayı olan 20 animasyon filmin içinde 9 da var. İncelediğim sitelerde aday olarak seçilecek 5 film arasında pek şans verilmemiş. Şaşırdım doğrusu ama beğenilerde bu tür farklılıklar olabilir. Aday olabilirse Oscar'ı bile kovalayabilir. Bence sondaki devam kaygısı yüzünden kesintiye uğrayan filmin Oscar alamaması için bir sebep oluşturacak gibi. Bu da benim filmi ne kadar beğendiğimi gösteriyor sanırım.

Puanım: 10/8

GialloRosso

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Gerçekten ben çok beğendim ama dediğiniz gibi kesin devamı çekilecek.

Unknown dedi ki...

Eğlendiğim animasyonların başında geliyor.Gayet yaratıcı ve istekli bir filmdi.