26 Kasım 2009

Bjk - Manu - M.D. Üzerine...



Bana düşmez pek Beşiktaş ile ilgili yazı yazmak, pekte bilmem iç dinamiklerini. Çevremde futboldan anlayan 2-3 Bjk'lı var sadece. Çarşı'yı değilde Beşiktaş'ı seven. Tribünlerinin ölmesi istemem tabii bir tribüncü olarak ama nasıl nemalandıklarını da bilirim az-çok. Adam gibi yönetildiklerinde Beşiktaş büyür ama çok övündükleri seyircileri küçülür gibi geliyor bana.

Dün akşama gelince öncelikle tebrik ediyorum, gurur duydum gerçekten. Oysaki yeminliydim son maçta kurucumuza ve efsanemize küfür ettiklerinde avrupa kupası olsa bile ölsem desteklemeyeceğime. Ama kızgınlıklar zamanla yumuşadı, tüm Bjk taraftarına maletmedik haliyle. Maçta anlayamadığım asla da anlayamayacağım Mustafa Denizli imzalı hareketler vardı. Yahu napıyorsun sen? Kahraman mı olacaksın? Vayyyy beee adama bak, Fergus gençlerle çıktı M.Denizli'de geri kalmadı mı diyeceklerdi?

Ucuz kahramanlık peşinde koşmak diye buna derler işte. Yenilseydi Beşiktaş kime anlatacaktın Erhan ve Batuhan değişikliklerini. Erhan Güven ben Bjk A2 de bile oynayamam diye basbas bağırıyordu. Bütün herkes Bjk'lılar da dahil sezon başından beri Batuhan'ı soruyorlar, kıvırıyorsun paso yok şişko, yok olgunlaşması lazım. Manu maçındamı aklına geldi adam. Dile kolay 8 yıl 23 maç yenilmemiş karşındaki takım.

Maçtan sonra "Buradan çıkan sadece Beşiktaş değil, Türk futbolu" "Bu zafer hepimizin" geyikleri yapmış. Yedek Manu'yu deplasmanda yenmiş, grubunda sonuncusun. Mucize olmazsa "Europa League" de bile yoksun, neyin zaferi neyin çıkması bu.

Yat kalk dua et, sende öp Rüştü'nün heryerini.
Aynen Ertem Şener gibi. :)

M.D.'ye rağmen tebrikler BEŞİKTAŞ...

GialloRosso

Hiç yorum yok: