20 Ocak 2010

Galatasaray Markaları



"Galatasaray Markalarıyla Daha Güçlü"
Gerçekten de öyle, yönetimin bu projelerle yetinmeyeceklerine eminim. Galatasaray Dergisi başarılı kalemlerden bir tanesi fakat sanıyorum ki Store gelirleri içerisinde değerlendiriliyor. Yakında bu markalara Aslantepe TT Arena, Riva Projesi de eklenecek tabii ki. Markalar derken sürekli aktif gelir kalemleri olarak görüyorum. Galatasaray Adası'nı kategoriye katamıyorum. Çünkü sürekli uzun vadeli kiralanıyor. Yiğit Şardan ve Cemal Özgörkey gibi pazarlama uzmanları varken yeni markalar da gözümüz.

Markaları taraftar gözüyle yorumlamaya çalışalım ve karneyi kendimizce açıklayalım;

GS+Bonus: Bu projeyle alakalı duyumlar çok iyi yönde ilerliyor. Müthiş başarılı. Sorun, kart almaya bu kadar hevesli taraftar varken çalıştığımız bankaların hazırlıksız yakalanıp kart talebine hızlı cevap verememeleri. 10/8

GS-TV: İlk etapta D-Smart'la anlaşıp, Digiturk'te olmaması büyük dezavantajdı. Yayın kalitesi yerlerde sürünüyordu diyebilirim. Digiturk'e geri dönüş yapıldıktan ve abonelik ücreti alınmaya başlandıktan sonra kalite ciddi oranda yükseldi. İnternetten abone olunması artıyken, tek platformda yer alması en büyük eksisi. 10/7

GSMobile: Aslına bakarsanız günümüzde telekomünikasyon alanında yatırım yapmak ne kadar mantıklıysa, projeyi Turkcell'le yapmamakta bir o kadar hataydı. İlk etapta her nekadar heyecanlandırdıysa da Fenercell reklam kampanyalarının Galatasaray taraftarına verdiği rahatsızlıklar, Başkan'ın gereksiz karşılaştırma çabaları ve seçilen GSM operatörü yüzünden başarısız projedir gözümde. 10/3

GS Bilyoner: En az bilgi sahibi olduğum konudur. Lakin duyduklarıma göre değerlendirirsem; devletin bahis oranlarını en alt seviyede tutma dayatması ve rekabete izin vermemesi, GS Bilyoner in içerik olarak taraftara kendisini özel hissettirememesi gibi sorunların projeyi baltaladığını düşünüyorum. Aşılmayacak problemler değil. 10/5

GStore: En büyük gelişimlerden birisidir. Kalite, ürün çeşitliliği, kampanyalar, yenilikler, özel seriler vs. taraftarı "taraftar" hissettirdi. Taraftarı klübün bünyesine çekebilmenin en iyi yolunu buldu yönetim. Ve karşılığını da fazlasıyla aldı, alıyor. Mağaza sayısının artırılması ve fiyat politikalarında ufak insaf çalışmalarıyla GS Bonus'la beraber en büyük ve kulübe en çok kazandıran markamızdır. 10/10

Genel anlamda marka karnemiz iyi fakat üzerinde daha çok kafa patlatmak lazım. Malumunuz altı senelik uykudan uyandık. Gözlerimiz mahmur. Bir de Galatasaray denince en büyük marka Şampiyonlar Ligi'dir!!!

GialloRosso

5 yorum:

arnawut dedi ki...

gsstore'un fiyat politikasında ki hangi insaftan bahsettin abi:) bu taraftar sürekli eldiven atkı bere'mi alacak:)

gsmobile konusunda ise çok haklısın ancak geçen gittim konuştum. yarında abone olmayı düşünüyorum, normalden çok daha iyi tarifeleri var:D öğrenci adamın yükünü azaltıyor:)):D

Schumy dedi ki...

Fenerbahçe'nin şampiyon olduğu 2004-2005 sezonunda bile elde ettiği 16 milyon dolar fenerium kârına karşılık bizim store 14 milyon dolar kâr açıklamıştı yanlış hatırlamıyorsam. ve düşünün ki Store o zamandan ber, ne kadar kendini geliştirdi. Ciddi anlamda başarılı buluyorum her açıdan.

Ada ise içimde kanayan yara. Boğaz'ın göbeğinde altın yumurtlayan tavuk fakat düzgün değerlendirilemiyor. İlginç...

Unknown dedi ki...

GsMobile, store ve gstv olanaklarından yararlanıyorum.Diğerleri için ise hazırlık içerisindeyim.Ben politikamızdan genel hatlarıyla memnunum. Umarım Adnan Polat ve kurmaylarının önü kesilmeye çalışılmaz bi' tarafımızdaki İrlanda'lılar tarafından!

mirmak dedi ki...

GStore için söylenenlere katılmıyorum. Özellikle maç günü formalarda indirim yuapılması gerekir.Maç izlemeye gelen taraftar bilet almıştır ve türkiye şartlarında her akıllı insan evladı renklerden kör olmadıysa, kendi ekonomisini yönetebilmek adına gidip te forma almaz.eldiven atkıya bereye yönelir.Forma satılmasının artışını sağlayacak bir yöntemdir maç günü formada damping.Trabzon kupa maçı günü çadıra gittim maça biletim yoktu ama sırf para harcamak için kız arkadaşıma ve kendime forma almak amacıyla.Ama maalesef o kadar fazla parayı (bence) bu kadar kalitesiz ürünlere vermek anlamsız geldi. çorap atkı eldiven serisine devam ettik...

o kadar büyük büyük logoları görmek istemiyor bayanlar giyecekleri kıyafetlerde.Nike adidas bile bu kadar ön plana çıkartmıyor kendisini buna acil çözüm bulunmalı.Bir bayanın gözünden aktarıyorum bunları...

Gs adasına giriş için aklıma şöyle bir şey geldi.Adaya gitmek için turlar düzenlenebilir belki kız kulesine olduğu gibi ve oraya girite bir kural olmalı.üzerinizde Gstore dan alınmış orjinal bir ürün mesela. bilmiyorum bu fikire katılan olur mu?

Adsız dedi ki...

Galatasarayimizin avrupada cok sayida taraftari vardir ve nedense avrupaya pek acilmadi daha, gsstore.orgdan birseylar alamaya kalarsan kargo ucreti hemen 100 dolardan basliyor. Yurtdisi satislar biraz daha gelismesi lazim.