13 Kasım 2009

Dinlemekteyim...



Songs of Greece's Gypsies
Efendim normalde bloga sevdiğim parçaları koymayı düşünüyordum fakat elimde olmayan sebeplerle yukarıda resmini gördüğünüz albüme aşık olunca albüm tanıtımı yapmaya karar verdim. Belki inanmazsınız 1 haftadır arabada radyo dahil başka bir albüm/şarkı dinlemedim, dinleyesim gelmiyor. Arabama binen herkesin hoşuna gitti albüm.

Geçen hafta D&R'da kız arkadaşımla dvd, kitap vs. bakınırken kulağıma ilişti Vassilis Saleas'ın büyüleyici klarnet sesi. Bendeki albümlerinden birisi sandım önce fakat albüm kapağını görünce farklı bir çalışma olduğunu anladım. Dünyada tektir klarnette. Yine parçalamış üstad.

Yine bakınmaya devam ettim, sandım ki tek parçalık albümlerden. Hani vardır ya tek şarkıya aldanıp alırsınız. Şarkıdan sıkılınca albümde, verdiğiniz parada çöpe gider. Fakat ne mümkün parçalar değiştikçe daha da ısındım albüme. Konser kaydı bu albüme müzik marketlerde denk gelirseniz kaçırmayın derim. Bağımlılık yapıyor dikkat!!!

Tavsiyeler; 2, 6, 9, 10, 11, 12 nolu parçalar...

GialloRosso

4 yorum:

csyasoo dedi ki...

Ensturmantel müziğe karşı zaafım var zaten.Tavsiyeni dinliyorum bak :D

GialloRosso dedi ki...

Aman heee albümde sadece 2 parça enstrümantal. (7 ve 11) Yine de ilk işin bu albümü almak olsun. Dinledikten sonra teşekkür yorumunu da bekliyorum. :)

csyasoo dedi ki...

Valla şu an tamda 11'i dinliyorum.Çok hoş.Teşekkürler.

GialloRosso dedi ki...

Keyifler diliyorum sana, gerçekten çok güzel bir albüm. Dinledikçe daha çok seveceksin. İlk 2. parçaya, daha sonra 12. ye, sonra 11'e ve en son 10. parçaya sardım ben. Greek müzik hayranı olarak söylüyorum.