03 Aralık 2009

Bravo Başkan...



Galatasaray Spor Kulübü Yönetim Kurulu Başkan Yardımcılığından istifa eden Sayın Yiğit Şardan, Yönetim Kurulumuzun 3 Aralık 2009 tarihinde almış olduğu kararlarla Galatasaray Spor Kulübü Başkan Danışmanlığı ve Galatasaray İletişim Hizmetleri A.Ş.’nin Yönetim Kurulu Başkanlığı görevlerine atanmıştır.

Saygılarımızla
Galatasaray Spor Kulübü
Yönetim Kurulu


Demiş resmi sitemizde Yönetim Kurulu. Çok iyi manevra oldu bu. Zaten istifasını verdiğinde Adnan Polat hakkında ilk kez kafamda soru işaretleri oluşmuştu. Çok projesi var Sn. Yiğit Şardan'ın, klüp biraz koşmaya başladıysa eğer bunda payı çok büyüktür. Gerisi de gelecektir elbette. Bu olaylardan sonra ellerini ovuşturanlar şimdi ne düşünüyorlardır acaba? Bulutlar dağılıyor mu ne?

YİĞİT'de bizim gibi dıŞARDAN...

GialloRosso

4 yorum:

Gala's dedi ki...

Çok sevindim bu habere.. Hoş geldin Yiğit Başkan..

GialloRosso dedi ki...

Evet hepimizi sevindirdi bu haber.
Bu arada benim yıllarca kullandığım isimdir Gala'S :)))

Gala's dedi ki...

Bloggerda ben devam ettiriyorum işte. :) Öyle güzel geldi almıştım zamanında :) blogda bişeyler karalıyoruz 3 arkadaş ile birlikte :) bekleriz senide. Senin bloguda listeye eklemiş özgür. oradan gördüm :)

Tek sevdamız Galatasaray..

GialloRosso dedi ki...

Ben çoktan ekledim zaten sizi, takipteyim. :)